Asl Baraka — viloyatlarda ommabop bo‘lgan go‘shta va kolbasa mahsulotlari ishlab chiqaruvchisi. U Toshkent bozoriga kirar ekan, shahardagi raqobatchilar orasidan ajralib chiqib, bozor hajmi va imidj nuqtai nazaridan mahkam o‘rin egallashni maqsad qildi.
Soha yuzsiz, bir xil kommunikatsiyaga ega, mahsulotini “baxtli oila va chiroyli oshxona” g‘oyasi orqali reklama qiladigan brendlarga to‘lib ketgan. Lekin kolbasa premial mahsulot emas, uni hashamatli, zamonaviy oshxonalarda iste’mol qilishmaydi, kolbasa oddiy mehnatsevarlar oilasida ishlatiladi.
.
Shuning uchun biz reklamani mahsulotga emas, odamlarga qaratdik. Mahsulotni ko‘rsatish o‘rniga, odamlarning haqiqiy hikoyalarini, halol mehnatsevarlarlarning hayotini ko‘rsatdik.
Natija
Samimiy yondashuv evaziga Asl Baraka Toshkentda tanildi va odamlar orasida samimiy, mahsulot haqida emas, odamlar haqida gapiradigan kolbasa brendi degan nom oldi. Sotuvlar esa 40% ga oshdi.