Barcha tashkilotlar va brendlar 8-mart kuni bir xil ish qilishadi — ijtimoiy tarmoqlarga har doimgidek tabrik postlari joylashadi, ishxonalarda oddiy korporativ qilishadi va ayol xodimlarga oddiy, "ayollarga mos" sovg‘alar berishadi...
Biz esa Payme bilan birgalikda 8-mart kuni manifest rolik yoki quruq tabrikni o‘rniga, barcha resurslarimizni ayol kichik tabdirkorligini qo‘llab-quvvatlashga qaratdik.
Ayol tadbirkorlar intervyular orqali o‘z yo‘li haqida aytib berishdi, bizneslarini butun O‘zbekiston bo‘ylab o‘rnatilgan tashqi reklama orqali hammaga ko‘rsatishdi, jamiyat esa ularni #AyolTadbirkorligiTarafida xeshtegi orqali qo‘llab-quvvatladi.
.
Va eng asosiysi, biz ularga Payme Growth platformasini taqdim etdik — unda har bir O‘zbekistonlik ayol tadbirkor o‘z ishi haqida baland ovozda gapirishi, mijozlar, sarmoyadorlar va hamkorlarni jalb qilishi mumkin.
Natija
Bugungi kunga kelib platformada 1300 ayol biznesi joylashib ulgurdi, va ularning soni borgan sari oshib bormoqda. UNDP Uzbekistan xalqaro tashkiloti bizning loyihamizni qo‘llab-quvvatladi va biz bilan birgalikda ayol tadbirkorligini ilgari surdi.
Payme'ning 8-mart kampaniyasi atigi 1 hafta ichida 1 100 000 kishini qamrab oldi.