Lokals Marketing xizmatlari — brendga kerak bo‘lgan hamma narsalar

ta brend strategiya
ta kommunikatsiya strategiyasi
ta reklama kampaniyasi
ta reklama
roligi
40
26
115
1260
Bu nima?
Reklama kampaniyasiga
nimalar kiradi:
Reklama kampaniyasi
quyidagilar uchun kerak:
Mahsulot, xizmat va brendni tanitishga yo‘naltirilgan yechimlarni yaratish.
Reklama kampaniyasi ma’lum marketing maqsadlariga erishishni ko‘zlaydi va ularni bajarishi lozim.
Brend va vazifani aks ettiruvchi noyob konsepsiyali kreativ g‘oya.
Asosiy messedj – reklama uchun muhim jumla yoki slogan.
Vizual g‘oya – kommunikatsiya uchun yagona vizual obraz (reklama qanday ko‘rinishda bo‘lishi).
Reklama materiallari to‘plami – kreativ g‘oyani har bir kerakli reklama materillariga yoyish (roliklar, LED, Outdoor / Indoor, PR, nostandart joylashtirish, Digital yurg‘izish va Event)*

Tanlash uchun 2 ta konsepsiya taqdim etiladi.
Reklama blokida ajralib turish va e’tiborni jalb qilish;
Xabar va ustunlikni aniq va tushunarli yetkazish;
Auditoriyani brend va mahsulot bilan o‘zaro aloqa qilishga jalb etish.
Bu nima?
Nima uchun kerak bo‘lishi mumkin:
Ichiga nimalar kiradi:
Kuchli infosabab, maxsus loyiha yoki nostandart aktivatsiya asosida qurilgan kichik va yorqin kampaniya.
Hikoyaning markazida — kuchli muhokama uyg‘otadigan g‘oya bo‘lib, unga bir nechta qo‘shimcha kommunikatsiya kanallari orqali yordam beriladi.
Brendga kuchli e’tibor, taniqlilikning o‘sishi yoki tezkor taktika natijasini ta’minlash uchun.
Quyidagi holatlarda mos keladi:
Brend haqidagi bilimni birdan oshirish;
Yangi infosabab orqali sotuv va lidlarni ko‘paytirish;
ESG-initsiativa yoki ijtimoiy harakat orqali imidjni kuchaytirish;
OAV, inflyuenserlar va odamlar orasida muhokama qilinadigan kampaniyani yaratish.
Vazifa tahlili va asosiy informatsion sababni aniqlash;
Maxsus loyiha uchun kreativ g‘oyani ishlab chiqish;
Qo‘llab-quvvatlovchi kanallarni rejalashtirish (2–3 qo‘shimcha media format);
Har bir kanal uchun kontent yaratish: PR, digital, oflayn, inflyuenserlar va boshqalar;
Mexanikani ishlab chiqish (agar interaktiv bo‘lsa: challenge, sovg‘a, kod, tanlov va hokazo);
Kampaniyaning barcha formatlari uchun dizayn va prodakshn;
Kerakli formatlar va maydonlar uchun materiallarni tayyorlash.

(2 ta konsept taqdim etiladi)
Bu nima?
Ichiga nimalar kiradi:
Nima uchun kerak bo‘lishi mumkin:
Brend jamoasi uchun interaktiv o‘quv sessiyasi, unda ishtirokchilar mahalliy yoki xorijiy mutaxassislar bilan birga strategik va kreativ metodikalarni o‘rganadilar. Jarayon davomida jamoa umumiy maqsadni belgilaydi, insaytlar va g‘oyalarni qidiradi, auditoriyani chuqurroq tushunadi va yangi o‘sish nuqtalarini topadi.
Vazifa analizi va workshopning optimal formatini tanlash;
Dasturni tayyorlash: strategik frameworklar, mashqlar, asboblar
Sessiyani moderator/ekspert bilan o‘tkazish (onlayn yoki oflayn);
Natijalarni shakllantirish: insaytlar, g‘oyalar, gipotezalar, o‘sish yo‘nalishlari;
Guruh ishi va fikr almashuvini fasilitatsiya qilish;
Natijalarni rasmiylashtirish: tartib, xulosalar va keyingi bosqichlar;

(Optsional) xorijiy mutaxassislarni tanlash va chaqirish.
Brend jamoasi bir yo‘nalishda harakat qilishi, bir tilda gapirishi va tezroq natijalarga erishishi uchun:
Quyidagilar kerak bo‘lganda mos keladi:
Kuchli insaytlar va yangi g‘oyalarni topish;
Maqsad va strategiyani ifodalash;
Auditoriya va uning motivatsiyasini yaxshiroq tushunish;
O‘sish nuqtasini yoki brend rivojlanish yo‘nalishini aniqlash;
Jamoani kuchaytirish va uni yangi bosqichga olib chiqish.
Bu nima?
Ichiga nimalar kiradi:
Nima uchun kerak bo‘lishi mumkin:
Brend kommunikatsiyasining umumiy uslubini ifodalovchi xabarlar va sloganlar tizimini ishlab chiqish.
Bu yondashuv brend nima ekanini, qanday so‘zlar va ohangda gapirishini, shuningdek xabarlarini turli kanallar va auditoriyalar uchun qanday adaptatsiya qilishini aniqlaydi.
Vazifa analizi va brend pozitsiyasini aniqlash;
Asosiy xabarni ifodalash;
Yordamchi sablaynlar va tematik yo‘llarni ishlab chiqish;
Tone of voice yaratish: leksika, intonatsiya, nutq qoidalari;
Xabarni turli formatlarga adaptatsiya qilish (ijtimoiy tarmoqlar, OOH, video, sayt va hokazo);
Namunalar, variantlar va tavsiyalarni jamoa uchun tayyorlash;

(Optsional) Kommunikatsiyalar bo‘yicha mini-gayd tayyorlash.
Brend tanib bo‘ladigan, bosqichma-bosqich va ishonch bilan gapirishi uchun.
Quyidagilar kerak bo‘lganda mos keladi:
Umumiy kommunikatsiya uslubini o‘rnatish;
Slogan va matnlarni yangilash;
Yangi strategiya va mahsulotni ishga tushirish;
Barcha xabarlarni bir asosga keltirish;
Kommunikatsiyani aniqroq, jonliroq va qiziqarliroq qilish.
Bu nima?
Supervayzing quyidagilar uchun kerak:
Supervayzingga
nima kiradi:
Supervayzing yoki Avtorlik nazorat – kampaniya realizatsiyasi agentlik mutaxassislari tomonidan tekshirilishi.
Ijrochilardan tortib, materiallar yakuniy topshirilgunicha kuzatiladi.
Barcha materiallar reklama kampaniyasi g‘oyasiga va brend ohangiga mos bo‘lishi kerak.
Mijoz, agentlik va studiya o‘rtasida samarali muloqot o‘rnatish.
Rolik yoki fotosessiyani kutilgandek amalga oshirish.
Mijoz brend jamoasining vaqtini tejash.
Syomka jarayonini barcha bosqichlarda nazorat qilish:
Tayyorgarlik (pre-production);
Rejissyor, prodaksh jamoa, kasting va lokatsiyani tekshirish va tasdiqlash;
Raskadrovka, tayming va byudjetni nazorat qilish;
Rejani suratga olish va texnik jihatlarda ishtirok etish;
Barchasi brif va konsepsiyaga mosligini tasdiqlash;
Syomka (production);
Syomkada qatnashish (oflayn va onlayn);
Kompozitsiya, yorug‘lik, aktyorlar ijrosi, raskadrovkaga mosligini nazorati;
Operativ qaror qabul qilmoq (nimadir kutilganidek bo‘lmaganda);
Mijoz va syomka guruhi o‘rtasidagi muloqot;
Postprodakshn (post-production);
Montaj, ritm, ranglar, grafika va ovozni kelishish;
Yakuniy tuzatishlarni nazorati;
Brendbuk va aydentikaga mosligini tekshirish;
Rolikni yakuniy tasdiqlash.
Bu nima?
Brend strategiyasiga nimalar kiradi:
Brend strategiyasi quyidigilar uchun kerak:
Brend rivoji va uning bozordagi positsiyasi uchun uzoq muddatli, aniq va tushunarli reja tuzish.
Bozor va raqobatchilar analizi
Maqsadli auditoriya va uning motivatsiyasi (demografiyasi, psixografiyasi, xulq-atvori, muammolari)
Brendning positsiyasi va noyobligi
Qadriyatlar, missiya va xususiyatlari
Muloqot ohangi (Tone of Voice)
Brend arxitekturasi (arxetip)
Asosiy xabarlar
Vizual va kommunikatsiya yo‘nalishlari
Brendni mantiqan va bosqichma-bosqich tanishtirish.
Marketing jamoasini boshqarish va yangi mahsulotlar ishlab chiqarilishini yo‘naltirish.
Brendning bozor qiymatini oshirish.
Raqobatchilardan ajralib turish.
Bu nima?
Kommunikatsion strategiyani ichiga nimalar kiradi:
Kommunikatsion strategiya nimalar uchun kerak:
Aniq va tushunarli kommunikatsiya rejasini tuzish, va u uzoq muddatga yo‘naltirilgan, taktik harakatlarni o‘z ichiga oladi.
Kommunikatsiyaning maqsad va vazifalari
Maqsadli auditoriyaning portreti
Asosiy xabarlar va ma'nolar
Mos keladigan kanallar va ularning roli (ijtimoiy tarmoq, TV, tashqi reklama, PR, va hokazo.)
Muloqot ohangi (Tone of Voice)
Kommunikatsion g‘oya va yo‘nalishlar
Faollik va kontakt nuqtasining rejasi
Brend xabarlarini auditoriyaga aniq va tushunarli yetkazish.
Kanallar va formatlar tanlovi orqali iste'molchilar bilan samarali o‘zaro aloqa o‘rnatish.
Brend ohangini va uning vizual obrazini kuchaytirish.
Byudjetni ratsional taqsimlash va mahsulotlar, xizmatlar hamda g‘oyalarni maksimal samaradorlik bilan targ‘ib qilish.
Bu nima?
Quyidagilar kiradi:
Nima uchun kerak bo‘ladi:
Brend, mahsulot yoki xizmatning asosiy g‘oyasi va xabarini ifodalovchi markaziy vizual obraz (key visual) ishlab chiqish.
Vazifa va asosiy xabarni ishlab chiqish;
Vizual konsepsiyani ishlab chiqish;
Bannerni kerakli formatlardagi dizayni;
Yakuniy fayllarni joylashtirish uchun tayyorlash (veb / bosma)

(3 konsepsiya taqdim etiladi)
Mahsulot yoki xizmatni namoyish etish va auditoriya e’tiborini jalb qilish.
Digital va tashqi reklama, prezentatsiya hamda bosma materiallar orqali ko‘rsatishni o‘z ichiga oladi.
Bu nima?
Nima uchun kerak bo‘ladi:
Quyidagilar kiradi:
Brend, mahsulot va xizmatni ma'lum xabar orqali tanitadigan asosiy animatsion obrazni yaratish.
Digital muhitda LED-panellarning tashqi reklamasi orqali e'tiborni jalb qilish.
Xabar va uni yetkazish uslubi yanada jonliroq va ko‘zga ko‘rinarli bo‘ladi.
Vazifa va asosiy xabarni ishlab chiqish;
Vizual g‘oya va ssenariy konsepsiyasini yaratish;
Asosiy kadrlar dizayni;
Animatsiya (GIF / HTML5 / video);
Yakuniy fayllarni kerakli format va maydonlar uchun tayyorlash (10 tagacha o‘lcham).

(3 konsepsiya taqdim etiladi)
Bu nima?
Rolik ssenariysiga
nimalar kiradi:
Rolik ssenariysi
quyidagilar uchun kerak:
Videorolik tuzilishining batafsil ma'lumoti: kadrda nima bo‘ladi, qahramonlar nima deyishadi, kadr ortidan nima eshitiladi, titr yoki animatsiya qanday paydo bo‘ladi. Barchasi ssenariyda yozib chiqiladi.
Brif va rolik maqsadlarini ishlab chiqish;
Video g‘oya va strukturasini ishlab chiqish;
Raskadrovka tayyorlash;
Dialog, kadr ortidagi matn yoki sloganlar yozish;
Ssenariyning kerakli adaptatsiyalari;
Lokatsiya, qahramonlar, ritm, rolik uslubi va referenslar haqidagi barcha ma’lumotlarni o‘z ichiga olgan, prodakshn uchun to‘liq tayyor yakuniy brif-hujjat.

(Tanlash uchun rolikning 3 ta varianti taqdim etiladi)
Rolik ssenariysi kerakli hissiyotlarni uyg‘otish va maqsadli xabar hamda g‘oyani aniq yetkazishda samarali vositadir.
Vaqtni tejash va byudjetni to‘g‘ri hisoblash imkonini beradi, prodakshn jarayonini tez va sifatli tashkil etishga yordam beradi;
Prodakshn jamoasiga aniq va tushunarli harakatlar rejasini taqdim etadi, shuningdek, keyingi tuzatishlar sonini minimallashtiradi.
Bu nima?
Quyidagilar kiradi:
Neyming\Shior quyidagilar uchun kerak:
Yangi brend yoki mahsulot uchun noyob nomni ishlab chiqish, hamda esda qolarli sloganni yaratish.
Brend vazifasi va pozitsiyasini analiz qilish;
Raqobat muhitini tadqiqoti;
Variantlar generatsiyasi (nomlar va sloganlar);
Ohang, ma'no va mavjudligini tekshirish;
Til va madaniy adaptatsiyalar;
Tanlangan variantlarga izohlar

(10 tagacha variantlar taqdim etiladi)
Brend tushunarli va taniqli bo‘lishi uchun.
Raqobatchilar orasidan ajralib turish uchun.
Mahsulot yoki xizmatning g‘oya va mazmunini yetkazish
Узбекистан
Казахстан
г. Ташкент,
ул. Садык Азимова, 52А
г. Алматы, 
ул. Ботанический Сад, 22
+998 90 830 39 49
+7 707 835 20 28
new@lokals.uz
© LOKALS Marketing agency since 2019-2025
new@lokals.kz
Узбекистан
Казахстан
г. Ташкент,
ул. Садык Азимова, 52А
г. Алматы, 
ул. Ботанический Сад, 22
+998 90 830 39 49
+7 707 835 20 28
new@lokals.uz
© LOKALS Marketing agency since 2019-2025
new@lokals.kz
Oʻzbekiston
Qozogʻiston
Toshkent sh., Sodiq Azimov koʻchasi, 52A
Almati sh., Botanika bogʻi koʻchasi, 22
+998 90 830 39 49
+7 707 835 20 28
new@lokals.uz
© LOKALS Marketing agency since 2019-2025
new@lokals.kz