• Bajarilgan ishlar
  • Biz nima qilyapmiz
  • Контакты
  • Jamoa
  • Подкасты
  • Bajarilgan ishlar
  • Mukofotlar
  • Biz nima qilyapmiz
  • Podkastlar
  • Jamoa(creative)
Ariza qoldirish Ishga kiraman
+99897 401-12-07
  • Russian
  • Uzbek
  • English
Оставить заявку Ishga kiraman
Bosh sahifa Bajarilgan ishlar texnomart – noutbuksiz noutbuk reklamasi
Bosh sahifa Bajarilgan ishlar texnomart – noutbuksiz noutbuk reklamasi

Noutbuksiz noutbuk reklamasi

Qanday qilib noutbuklar sotuvini ularni ko‘rsatmay turib oshirdik

1bosqich:Muammo
2bosqich:Yechim
3bosqich:Natija

Reklama kampaniyasi keysi

Muammo:

texnomart — O‘zbekistondagi texnikani muddatli to‘lovga sotuvchi eng yirik riteyler.

Yangi o‘quv yili boshlanishidan oldin barcha brendlar noutbuklarni reklama qilishni boshlaydilar.

Qanday qilib raqobatchilar orasidan ajralib chiqish mumkin?

Yechim:

1
2
3
previous arrow
next arrow

Noutbuklar reklamasida ularni umuman ko‘rsatmaslik. 

Raqobatchilar noutbuk xususiyatlari va tashqi ko‘rinishi haqida gapirayotgan bir paytda, biz noutbuk kerak bo‘ladigan vaziyatlarni ko‘rsatdik.

Bizning reklamada noutbuklar yo‘q, chunki hamma noutbuklar — texnomartda.

 

Slide
PlayPlay
Slide
PlayPlay
Slide
PlayPlay
previous arrow
next arrow

Natija

Reklama ko‘plab ijobiy izohlar to‘pladi va texnomart saytining noutbuklar bo‘limiga kirganlar soni 447% ga oshdi.

  • Bajarilgan ishlar
  • Biz nima qilyapmiz
  • Контакты
  • Jamoa
  • Подкасты
  • Bajarilgan ishlar
  • Mukofotlar
  • Biz nima qilyapmiz
  • Podkastlar
  • Jamoa(creative)
new@lokals.uz +99897 401-12-07

Salom!

    Kimsiz?

    Email qoldiring

    Iltimos, kompaniyangiz/brendingiz haqida so’zlab bering. Hamda reklama qilish kerak bo'lgan narsalar haqida: kompaniya, brend, mahsulot, mahsulot qatori.

    Ushbu reklama sizga nima uhun kerak?

    Sizga qanday muammo / vazifani yechishga yordam berishimiz kerak?

    Sizning maqsadli auditoriyangiz

    Kimga murojaat qilamiz? Auditoriyangizning asosiy qismini kimlar tashkil etadi?

    Bozor

    Sizning toifangizda bozordagi holat qanday?

    Sizning raqobatchilaringiz kim? Ular nima deyishmoqda?

    Siz raqobatchilaringizdan qanday farq qilasiz? Sizning afzalliklaringiz qanday?

    Natijada reklamadan so’ng nima sodir bo’lishi kerak?

    Sizning auditoriyangiz nima o'ylashi, his etishi va qilishi kerak?

    Tafsilotlar

    Qaysi kommunikatsiya kanallaridan foydalanishni rejalashtiryapsiz?

    Nimani ishlab chiqishimiz kerak? Tashqi reklama, video va hokazo?

    Kampaniyani qachon ishga tushirishni rejalashtirmoqchisiz? Davomiyligi qancha?

    Misollar

    Kayfiyati va g’oyasi bo’yicha sizga yoqadigan kommunikatsiya misollarini ko’rsating (havolalar qo’shing).

    Agar sizda bozor tadqiqotlari, maqsadli auditoriya, fokus-guruhlar natijalari bo'lsa, iltimos, arizangizga ilova qilib, biz bilan bo’lishing.

    Faylni ilova qilish
    Barcha majburiy satrlarni to'ldiring