• Работы
  • Почему мы
  • Команда
  • Контакты
  • Подкасты
  • Bajarilgan ishlar
  • Mukofotlar
  • Biz nima qilyapmiz
  • Podkastlar
  • Jamoa(creative)
Ariza qoldirish Ishga kiraman
+99897 401-12-07
  • Russian
  • Uzbek
  • English
Оставить заявку Ishga kiraman
Bosh sahifa Bajarilgan ishlar texnomart – sovg’a emas
Bosh sahifa Bajarilgan ishlar texnomart – sovg’a emas

sovg'a emas

Bitta reklama bilan 1,5 kishini qamrab olib, sotuvlarni 937% ga oshirish

1bosqich:Muammo
2bosqich:Yechim
3bosqich:Natija

Mukofotlar

Gran-pri

1 золото

Mukofotlar

Gran-pri

3 золота

Reklama kampaniyasi keysi

Muammo:

texnomart — O‘zbekistondagi texnikani muddatli to‘lovga sotuvchi eng yirik riteyler, agentligimizga har yillik vazifa — 8-martga sotuvlar oshirish maqsadi bilan keldi.

Xo’sh, qanday qilib brend ko‘plab raqobatchilarning bayramona aksiyalari, chegirmalari va sovg‘alari orasidan ajralib chiqishi mumkin?

Yechim:

Odatda ayollarga 8-mart kuni mikroto‘lqinli pechkalar, mikserlar va changyutgichlar sovg‘a qilishadi. Xuddi 8-mart ayollarning emas, ro‘zg‘orning bayramidek.

1
2
3
previous arrow
next arrow

Biz bu holatga qarshi edik, shuning uchun 8-mart kuni texnomart umuman hech qanday oshxona va uy texnikasini SOTMADI. Mijozlar e’tiborini esa ayollarga rosmana kerak bo‘lgan sovg‘alarga — smartfonlar, noutbuklar va planshetlarga qaratdi.

1
2
3
previous arrow
next arrow
1
2
previous arrow
next arrow

Natija

Sotuvlar 293% ga oshdi, gadjetlar sotuvi esa 937% ga yetdi. Ammo eng asosiy g‘alabamiz — bizni butun O‘zbekiston bo’ylab minglab ayollar qo‘llab-quvvatlashdi, reklamamizni esa 1,5 million kishi ko‘rdi.

 

  • Работы
  • Почему мы
  • Команда
  • Контакты
  • Подкасты
  • Bajarilgan ishlar
  • Mukofotlar
  • Biz nima qilyapmiz
  • Podkastlar
  • Jamoa(creative)
new@lokals.uz +99897 401-12-07

Salom!

    Kimsiz?

    Email qoldiring

    Iltimos, kompaniyangiz/brendingiz haqida so’zlab bering. Hamda reklama qilish kerak bo'lgan narsalar haqida: kompaniya, brend, mahsulot, mahsulot qatori.

    Ushbu reklama sizga nima uhun kerak?

    Sizga qanday muammo / vazifani yechishga yordam berishimiz kerak?

    Sizning maqsadli auditoriyangiz

    Kimga murojaat qilamiz? Auditoriyangizning asosiy qismini kimlar tashkil etadi?

    Bozor

    Sizning toifangizda bozordagi holat qanday?

    Sizning raqobatchilaringiz kim? Ular nima deyishmoqda?

    Siz raqobatchilaringizdan qanday farq qilasiz? Sizning afzalliklaringiz qanday?

    Natijada reklamadan so’ng nima sodir bo’lishi kerak?

    Sizning auditoriyangiz nima o'ylashi, his etishi va qilishi kerak?

    Tafsilotlar

    Qaysi kommunikatsiya kanallaridan foydalanishni rejalashtiryapsiz?

    Nimani ishlab chiqishimiz kerak? Tashqi reklama, video va hokazo?

    Kampaniyani qachon ishga tushirishni rejalashtirmoqchisiz? Davomiyligi qancha?

    Misollar

    Kayfiyati va g’oyasi bo’yicha sizga yoqadigan kommunikatsiya misollarini ko’rsating (havolalar qo’shing).

    Agar sizda bozor tadqiqotlari, maqsadli auditoriya, fokus-guruhlar natijalari bo'lsa, iltimos, arizangizga ilova qilib, biz bilan bo’lishing.

    Faylni ilova qilish
    Barcha majburiy satrlarni to'ldiring