• Работы
  • Почему мы
  • Команда
  • Контакты
  • Подкасты
  • Bajarilgan ishlar
  • Mukofotlar
  • Biz nima qilyapmiz
  • Podkastlar
  • Jamoa(creative)
Ariza qoldirish Ishga kiraman
+99897 401-12-07
  • Russian
  • Uzbek
  • English
Оставить заявку Ishga kiraman
Bosh sahifa Bajarilgan ishlar texnomart kinoda
Bosh sahifa Bajarilgan ishlar texnomart kinoda

texnomart kinoda

Reklamadan kino yaratib, sotuvlarni 18% ga oshirish

1bosqich:Muammo
2bosqich:Yechim
3bosqich:Natija

Mukofotlar

1 bronza

Reklama kampaniyasi keysi

Muammo:

texnomart — O‘zbekistondagi texnikani muddatli to‘lovga sotuvchi eng yirik riteyler hamda bizning ko‘p yillik mijozimiz. Biz texnomartga mutlaqo yangi reklama formatini taklif qildik, axir sotuvlarni oshirish kerak, oddiy reklama esa borgan sari samarasiz bo‘lib bormoqda.

Yechim:

1
2
3
previous arrow
next arrow

Uch xil janrda suratga olingan kichik videofilmlar. Videolarimiz ko‘ngilochar, odamlarni asabiga tegmaydigan va reklamadek ko‘rinmaydigan bo‘lgani uchun yaxshi natija ko‘rsatdilar.

Slide
PlayPlay
Slide
PlayPlay
Slide
PlayPlay
previous arrow
next arrow

Natija

Reklamamiz internetda ko‘plab ijobiy fikrlarga ega bo‘ldi, mijoz sotuvlarini 18% ga oshirdi va TAF! 2020 festivalida bronza yutdi.

  • Работы
  • Почему мы
  • Команда
  • Контакты
  • Подкасты
  • Bajarilgan ishlar
  • Mukofotlar
  • Biz nima qilyapmiz
  • Podkastlar
  • Jamoa(creative)
new@lokals.uz +99897 401-12-07

Salom!

    Kimsiz?

    Email qoldiring

    Iltimos, kompaniyangiz/brendingiz haqida so’zlab bering. Hamda reklama qilish kerak bo'lgan narsalar haqida: kompaniya, brend, mahsulot, mahsulot qatori.

    Ushbu reklama sizga nima uhun kerak?

    Sizga qanday muammo / vazifani yechishga yordam berishimiz kerak?

    Sizning maqsadli auditoriyangiz

    Kimga murojaat qilamiz? Auditoriyangizning asosiy qismini kimlar tashkil etadi?

    Bozor

    Sizning toifangizda bozordagi holat qanday?

    Sizning raqobatchilaringiz kim? Ular nima deyishmoqda?

    Siz raqobatchilaringizdan qanday farq qilasiz? Sizning afzalliklaringiz qanday?

    Natijada reklamadan so’ng nima sodir bo’lishi kerak?

    Sizning auditoriyangiz nima o'ylashi, his etishi va qilishi kerak?

    Tafsilotlar

    Qaysi kommunikatsiya kanallaridan foydalanishni rejalashtiryapsiz?

    Nimani ishlab chiqishimiz kerak? Tashqi reklama, video va hokazo?

    Kampaniyani qachon ishga tushirishni rejalashtirmoqchisiz? Davomiyligi qancha?

    Misollar

    Kayfiyati va g’oyasi bo’yicha sizga yoqadigan kommunikatsiya misollarini ko’rsating (havolalar qo’shing).

    Agar sizda bozor tadqiqotlari, maqsadli auditoriya, fokus-guruhlar natijalari bo'lsa, iltimos, arizangizga ilova qilib, biz bilan bo’lishing.

    Faylni ilova qilish
    Barcha majburiy satrlarni to'ldiring