• Работы
  • Почему мы
  • Команда
  • Контакты
  • Подкасты
  • Bajarilgan ishlar
  • Mukofotlar
  • Biz nima qilyapmiz
  • Podkastlar
  • Jamoa(creative)
Ariza qoldirish Ishga kiraman
+99897 401-12-07
  • Russian
  • Uzbek
  • English
Оставить заявку Ishga kiraman
Bosh sahifa Bajarilgan ishlar Gravity Bar
Bosh sahifa Bajarilgan ishlar Gravity Bar

Gravity Bar

Iqtidorlarni jalb qiluvchi brending

1bosqich:Muammo
2bosqich:Yechim
3bosqich:Natija

Mukofotlar

1 kumish

Mukofotlar

2 kumish

Reklama kampaniyasi keysi

Gravity Bar — ijodkorlik qudrati!

Muammo:

Toshkent mehmonxonalarining birida chet ellik mehmonlarga yoqadigan, hamda shaharning iqtidorli kishilarini o‘ziga jalb qiladigan bar ochilganida, biz uning brendingi bilan shug‘ullandik.

Yechim:

Natijada, biz Gravity Bar nomini o‘ylab topdik, va bu nomni barcha aydentika elementlarida namoyish qildik — minglab shaklga ega, o‘zgaruvchan, tortishish kuchi kabi buyumlarga ta’sir qiladigan logotipdan tortib, kommunikatsiyagacha.

0
1
3
2
4
5
6
7
previous arrow
next arrow

Natija

Gravity Bar konsepti Red Jolbors 2019 va TAF! festivallarida kumushga sazovor bo‘ldi.

  • Работы
  • Почему мы
  • Команда
  • Контакты
  • Подкасты
  • Bajarilgan ishlar
  • Mukofotlar
  • Biz nima qilyapmiz
  • Podkastlar
  • Jamoa(creative)
new@lokals.uz +99897 401-12-07

Salom!

    Kimsiz?

    Email qoldiring

    Iltimos, kompaniyangiz/brendingiz haqida so’zlab bering. Hamda reklama qilish kerak bo'lgan narsalar haqida: kompaniya, brend, mahsulot, mahsulot qatori.

    Ushbu reklama sizga nima uhun kerak?

    Sizga qanday muammo / vazifani yechishga yordam berishimiz kerak?

    Sizning maqsadli auditoriyangiz

    Kimga murojaat qilamiz? Auditoriyangizning asosiy qismini kimlar tashkil etadi?

    Bozor

    Sizning toifangizda bozordagi holat qanday?

    Sizning raqobatchilaringiz kim? Ular nima deyishmoqda?

    Siz raqobatchilaringizdan qanday farq qilasiz? Sizning afzalliklaringiz qanday?

    Natijada reklamadan so’ng nima sodir bo’lishi kerak?

    Sizning auditoriyangiz nima o'ylashi, his etishi va qilishi kerak?

    Tafsilotlar

    Qaysi kommunikatsiya kanallaridan foydalanishni rejalashtiryapsiz?

    Nimani ishlab chiqishimiz kerak? Tashqi reklama, video va hokazo?

    Kampaniyani qachon ishga tushirishni rejalashtirmoqchisiz? Davomiyligi qancha?

    Misollar

    Kayfiyati va g’oyasi bo’yicha sizga yoqadigan kommunikatsiya misollarini ko’rsating (havolalar qo’shing).

    Agar sizda bozor tadqiqotlari, maqsadli auditoriya, fokus-guruhlar natijalari bo'lsa, iltimos, arizangizga ilova qilib, biz bilan bo’lishing.

    Faylni ilova qilish
    Barcha majburiy satrlarni to'ldiring