• Работы
  • Почему мы
  • Команда
  • Контакты
  • Подкасты
  • Bajarilgan ishlar
  • Mukofotlar
  • Biz nima qilyapmiz
  • Podkastlar
  • Jamoa(creative)
Ariza qoldirish Ishga kiraman
+99897 401-12-07
  • Russian
  • Uzbek
  • English
Оставить заявку Ishga kiraman
Bosh sahifa Bajarilgan ishlar Central Park – UYDAPARK
Bosh sahifa Bajarilgan ishlar Central Park – UYDAPARK

UYDAPARK

Qanday qilib parkni karantin payti odamlarga sotish mumkin

1bosqich:Muammo
2bosqich:Yechim
3bosqich:Natija

Mukofotlar

1 kumish

2 бронзы

Reklama kampaniyasi keysi

Muammo:

Central Park — oilaviy sayrlar uchun ko‘ngilochar park.

Ko‘plab bizneslar kabi, koronavirus pandemiyasi parkni ham vaqtinchalik yopilishiga sabab bo‘ldi.

Biz odamlar parkni unutmasligini va karantin tugashi bilan oilalari bilan Central Park’ka qaytishlarini ta’minlashimiz kerak edi.

Yechim:

Raqobatchi parklar karantin payti sukut saqlab turishganda, biz o‘zimizga e‘tibor qaratib, parkni virtual shaklga o‘tkazdik — endi barcha xohlovchilar onlayn parkni sayr qilishi, attraksionlarda uchishi yoki o‘rdaklarni (va hattoki bitta oqqushni) tomosha qilishlari mumkin.

1
3
2
4
previous arrow
next arrow

Natija

Reklamaning umumiy qamrovi — 300 000 kishi, park mijozlari sonii 557% ga oshdi, saytga kirganlar miqdori esa 620% ga ko‘paydi.

Bundan tashqari, bu keys TAF! 2020 festivalida kumush va ikkita bronzaga sazovor bo‘ldi.

 

  • Работы
  • Почему мы
  • Команда
  • Контакты
  • Подкасты
  • Bajarilgan ishlar
  • Mukofotlar
  • Biz nima qilyapmiz
  • Podkastlar
  • Jamoa(creative)
new@lokals.uz +99897 401-12-07

Salom!

    Kimsiz?

    Email qoldiring

    Iltimos, kompaniyangiz/brendingiz haqida so’zlab bering. Hamda reklama qilish kerak bo'lgan narsalar haqida: kompaniya, brend, mahsulot, mahsulot qatori.

    Ushbu reklama sizga nima uhun kerak?

    Sizga qanday muammo / vazifani yechishga yordam berishimiz kerak?

    Sizning maqsadli auditoriyangiz

    Kimga murojaat qilamiz? Auditoriyangizning asosiy qismini kimlar tashkil etadi?

    Bozor

    Sizning toifangizda bozordagi holat qanday?

    Sizning raqobatchilaringiz kim? Ular nima deyishmoqda?

    Siz raqobatchilaringizdan qanday farq qilasiz? Sizning afzalliklaringiz qanday?

    Natijada reklamadan so’ng nima sodir bo’lishi kerak?

    Sizning auditoriyangiz nima o'ylashi, his etishi va qilishi kerak?

    Tafsilotlar

    Qaysi kommunikatsiya kanallaridan foydalanishni rejalashtiryapsiz?

    Nimani ishlab chiqishimiz kerak? Tashqi reklama, video va hokazo?

    Kampaniyani qachon ishga tushirishni rejalashtirmoqchisiz? Davomiyligi qancha?

    Misollar

    Kayfiyati va g’oyasi bo’yicha sizga yoqadigan kommunikatsiya misollarini ko’rsating (havolalar qo’shing).

    Agar sizda bozor tadqiqotlari, maqsadli auditoriya, fokus-guruhlar natijalari bo'lsa, iltimos, arizangizga ilova qilib, biz bilan bo’lishing.

    Faylni ilova qilish
    Barcha majburiy satrlarni to'ldiring